Vše o nákupu

Vážení zákazníci,

v této části najdete podrobný návod, jak na našem e-shopu pacholek.cz jednoduše nakupovat.


1. Jak nakupovat

2. Platební podmínky

3. Dodací podmínky

4. Reklamace a vrácení zboží

 

1) Jak nakupovat

A) Výběr zboží

Zboží je možno nezávazně prohlížet a vkládat do košíku. Vždy při přidání zboží do košíku jste informováni o celkové ceně vybraného

zboží. Cena poštovného a platební transakce záleží na způsobu, který vyberete v následném kroku objednávky.

 

B) Detailní informace o zboží

Po kliknutí na obrázek vybraného zboží se dostanete na stránku zvoleného zboží, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, logistické

informace, kód výrobku, detailní fotografii, související produkty atd.

 

C) Vložení zboží do košíku a změna počtu kusů

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko „Do košíku“. Vybrané zboží se Vám automaticky vloží do nákupního košíku. Pokud

si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku „Množství“ vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku

automaticky vloží a přepočítá se cena. Do Vašeho nákupního košíku lze vstoupit kliknutím na odkaz "Dokončit objednávku". Zde můžete

provádět změny počtu zboží, nebo odstranit zboží z košíku.

 

D) Objednání zboží

Pokud se nenacházíte v sekci "Nákupní košík" (do sekce se dostanete stisknutím ikonky nebo slova "Dokončit objednávku" v horním

pravém rohu), zkontrolujte obsah košíku, klikněte na odkaz "Pokračovat". Nyní budete v druhém kroku objednávky, kde vyplníte chybějící

údaje, vyberte způsob dopravy a platby. V případě, že jste registrovaným zákazníkem, nemusíte ztrácet čas vyplňováním těchto informací.

Následným stisknutím ikony "Odeslat objednávku" je Vaše objednávka odeslána administrátorovi ke zpracování.

 

E) Přijetí objednávky a její potvrzení

Ihned po odeslání objednávky, obdržíte na Váš email (uvedený v objednávce) oznámení o přijetí objednávky a její opis od našeho systému.

O Vaší objednávce jsme také okamžitě informováni my, zkontrolujeme ji, když nic nebrání distribuci zboží, informujeme Vás o termínu

dodání a objednávku potvrdíme.

 

2) Platební podmínky

V našem internetovém obchodě lze momentálně využívat tyto způsoby platby:

  • Dobírka 
  • Platba předem – převod

Při osobním odběru není možné platit hotově, ani platební kartou.

 

3) Dodací podmínky 

Pokud objednáte v našem internetovém obchodě zboží, u kterého je uvedena informace "SKLADEM", odešleme zásilku z našeho skladu

nejpozději druhý den - potvrzení Vaší objednávky obdržíte emailem. Pokud objednávka obsahuje titul, u kterého je uvedena informace

"OBJEDNÁNO" bude kompletně vyexpedována až po jeho naskladnění (v tomto případě, může dojít k prodloužení expediční doby až na 3

týdny).


Snažíme se, aby informace o dostupnosti zboží  byla vždy aktuální a proto tuto informaci aktualizujeme každou hodinu. Může se však stát,

že poslední kus zboží ve stejný okamžik zakoupí i jiný zákazník, proto Vám doporučujeme sledovat stav objednávky prostřednictvím svého

účtu.

Informaci o důvodu nedodání zboží Vás budeme telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.

Nekompletní objednávka - V případě, že platíte předem, ale zboží v objednávce Vám nemůžeme dodat kompletní, protože není dostupný

ani u dodavatele, zašleme Vám přeplatek při expedici zboží převodem na Váš účet.

 
Způsoby dopravy:

Česká Pošta (Balík do ruky)


Doručení zásilky poštovní službou obvykle do druhého pracovního dne od převzetí zásilky. Zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz.

Máte-li při přebírání na poště pochybnosti o obsahu balíku (poškozený karton či páska), zkontrolujte za přítomnosti pracovníka pošty zboží

s dodacím listem. Dodatečnou reklamaci obsahu zásilky můžete provést u dodací pošty do dvou pracovních dnů od převzetí. Po zjištění

závad je pošta povinna sepsat zápis o uplatnění nároku za škodu.

 

DPD Private

DPD kurýrní dopravní služba Vám doručí objednané zboží do druhého dne od převzetí na Vámi zvolenou doručovací adresu. Předem Vám

dá vědět, kdy kurýr přijede. Příjemce může online sledovat, jak se kurýr blíží na jeho adresu. Balíček se pokusí doručit až 3x. Každý

příjemce si může přizpůsobit doručení online tak, jak potřebuje.

 

Osobní odběr

Osobní odběr na provozovně Praha 9 - POZOR: změna odběrného místa!!!

Na provozovně není možné platit hotově, ani platební kartou. Osobní odběr je možný pouze po uhrazení částky za zboží na účet

prodávajícího č. 6512540227/0100. Výzva k platbě Vám bude zaslána e-mailem po dokončení objednávky.

 

Zboží si je možné vyzvednout pouze po telefonické domluvě na tel. čísle: 724 291 330.

 

Adresa odběrného místa:

Areál ČKD Praha DIZ (vchod z Kolbenovy ulice přes vrátnici)

Kolbenova 499/42

Praha 9, 190 00

 

Jak se k nám dostanete:

Metrem: Stanice Kolbenova

Vystoupíte z metra a vydáte se doprava. Po cca 90 metrech zahněte doprava do ulice Na Černé strouze. Po 70 metrech po levé straně bude vchod do areálu. Za vchodem se vydejte doprava, ujdete cca 30 metrů a naproti Vám bude budova č. 68. První prosklené dveře (viz mapka níže - černé značení).

 

Autem:

Vjezd je vrátnicí naproti obchodu s nábytkem Mobelix. Po vjezdu do areálu zabočte doleva a první odbočkou doprava. Držte se pravé strany. Projedete mezi budovami a na konci odbočte doprava a znova doprava (viz mapka - červené značení).

mapka2

 

4) Reklamace a vrácení zboží

Kupující má právo od uzavřené kupní smlouvy jednostranně odstoupit a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce a to ve lhůtě 14-ti

kalendářních dnů od převzetí zboží od prodávajícího. Budeme však velmi rádi, když nám svůj důvod uvedete a chceme své služby a

nabídku stále zlepšovat. V takovém případě si prodávající a kupující vrátí veškerá plnění, která si dle uzavřené kupní smlouvy vzájemně

poskytli. V ostatním se použijí příslušná ustanovení zákona na ochranu spotřebitele a občanského zákona a zejména ustanovení § 53

citovaného zákona. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující.

Reklamaci zjištěné vady lze uplatnit telefonicky na čísle 724 291 330 (v pracovní dny od 9.00 do 16.00 hod) nebo zaslat zboží včetně

dodacího listu poštou (NE NA DOBÍRKU) na adresu:

Ekoplant, s. r. o., Kolbenova 499/42, 190 00 Praha 9

 
Kupující je povinen provést kontrolu, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující po převzetí

zásilky zjistí skrytou vadu, prosíme o oznámení této skutečnosti bez odkladu odesílateli.

Při obdržení odlišného zboží z důvodu chybného zadání objednávky prodávajícím má zákazník právo na výměnu za správné zboží bez

účtování poštovních poplatků.

Jedná-li se o neodstranitelnou vadu zboží, má zákazník nárok buď na výměnu věci za bezvadnou nebo na finanční vyrovnání

Uznána nebude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného užívání, nekvalitní přehrávací mechaniky

nebo nebyly dodrženy stanovené parametry PC pro použití.
 
Záruční lhůta poskytovaná na veškeré zboží je dle zákona min. 2 roky. Pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím

zboží kupujícím.

 

Více informací a úplné znění Reklamačního řádu viz Reklamační řád.